2013. február 2., szombat

.::Story 1 ~ Outside looking in::.

Sziasztok! :)
Meghoztam az első történetet.Őszintén remélem, hogy tetszeni fog nektek. :) Lehet, hogy kicsit lehangoló, de ígérem, lesznek vidámabbak is. :)) Kérlek, használjátok a vélemény-gombokat, szóljatok hozzá és, ha tetszik, iratkozzatok fel! :)) alice. ~
/zene/

            "You don't know how it feels
               To be outside the crowd
             You don't know what it's like
                                                                                                           To be left out"


Mióta beléptem életem első közösségébe, nincsenek barátaim.Nem számított, hogy a szüleim gyakran hurcoltak egyik suliból a másikba.Mindenhonnan kilógtam.Már-már görcsösen próbáltam beilleszkedni egyes csoportokba, klikkekbe, mindhiába.Mindenki olyan más volt, mint én.Szerintem a világon nincs még egy ilyen különc, furcsa lány.Minden bizonnyal ez az oka annak, hogy sehol nem fogadtak be.Egyáltalán nem hasonlítottam rájuk, még egy egészen picikét sem.Sosem voltam túl lányos, akár a korombeliek.Kissé fiúsan öltözködtem, nem követtem a divatot.Nem érdekelt.Anyukám kislánykoromtól kezdve azt mondogatta, hogy egyszer majd találok egy igazán jó barátot, aki elfogad annak, aki vagyok.Én természetesen elhittem neki.Mindent elhiszek mindenkinek.Ezért neveznek olyan sokan naivnak.No, meg az álmodozó címkét is szinte napi rendszerességgel rám aggatják.Amióta az eszemet tudom, állandóan álmodozom.Bármi fájdalom is ért, az elmémben kiszépítettem azt, így téve elviselhetőbbé.Magam köré építettem a kis álomvilágom, amiben minden fényévekkel jobb, mint a valóságban.Többen érdeklődtek már afelől, hogy ezt negatívumnak, avagy pozitívumnak nevezném.A válaszom rá, mindig "is-is".Hogy miért?Mert én ebben a saját világomban hihetetlenül jól érzem magam, ez a kiutam a szörnyű hétköznapokból.A kellemetlenebb része a dolognak, hogy ez olyan, akár egy szép álom az éjszaka.Alszol, így lepereg előtted minden, amire csak vágytál.Viszont van egy pont, ahol ennek az idilli jelentnek vége szakad.Ez a felébredés.Így élem én meg ezeket a merengéseket.Is-is.
Voltaképpen, előfordult már, hogy valami megmagyarázhatatlan véletlen folytán belekeveredtem egy kisebb baráti csoport életébe, de ezek nem tartottak sokáig.Mégpedig azért nem, mert megtaláltam odakerülésem okát.Ez pedig nem más, mint a kihasználás.Gyenge pontokat kerestek bennem, hogy aztán tudjanak mivel eltaszítani, romba dönteni.Az volt életem legszörnyűbb időszaka, amire nem is szívesen emlékszem vissza.Hiába kerestem támaszt, senki nem volt mellettem, hogy segítsen újra lábra állni.Miután ez kudarcba fulladt, szüleimnek sem beszéltem róla, úgy éreztem, meg tudom oldani egyedül is.Önfejűségem rövid időn belül célhoz is vezetett - csak éppen nem ahhoz, amire szükségem lett volna.Magamban kerestem a hibát, próbáltam megváltozni.Jegyeim leromlottak, a családommal megromlott a kapcsolatom, egyre kevesebbet nevettem önfeledten.Egyszóval tönkrementem.Senki nem adott nekem esélyt arra, hogy megmutassam, ki vagyok valójában.Elfordultak tőlem, amikor segítséget kértem tőlük.Nem akartak megismerni engem, csupán az alapján ítéltek, amit láttak belőlem.Egy magába zuhant, letört lányt.Hiszen ennyi voltam én, semmi több.

6 megjegyzés:

  1. Első mondat ami eszembe jutott amint elolvastam, az értelmetlen hangutánzószóból és szlengből állt, így nem írom le! :)
    Viszont szeretek véleményt mondani a megírt történetekre, mert úgy gondolom mindenki szeret véleményt hallani, főleg ha az pozitív! Márpedig erre a bejegyzésre csak azt tudom mondani! Könyörtelenül feltárja az igazságot, nem sok ilyennel volt szerencsém találkozni!
    Ha én olvasok akkor többnyire a csöpögősen romantikus, illetve "happy end" végű regényeket, mert ez kapcsol ki ez ránt ki a hétköznapokból... :) DE (!) az irodalmat is inkább az elgondolkodtató írások virágoztatták fel, becsülöm, hogy van aki ilyet is le "mer" még írni manapság!
    A vélemény gombot nem használom, mert ez a kis nyúlfarknyi írás is több érzelmet váltott ki belőlem, mint amit max. 2 szóval tudnék jellemezni. - Ezért is maradt a komment :D - Csak így tovább, de azért vidámabb történeteket is várok! ;)

    VálaszTörlés
  2. Istenem, köszönöm. <3 Nagyon örülök a véleményednek, igazán jólesett. Erre nem tudok mit írni, csak annyi, hogy rettenetesen hálás vagyok, hogy ezt leírtad, mert eddig nem igazán kaptam visszajelzést. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. Sziaa!! Elolvastam az 1. 'novellád' ha nevezhetem annak :D és nagyon megfogott imádom az ilyen stílusú történeteket, persze csak ha jól van megírva és ez nem jól van megírva, hanem egyszerűen csodás!! Bevallom irigylem a tehetséged. :$ Ráadásul még úgymond 'kezdő' író vagy :OO woow csak is és kizárólag dicsérni tudlak! ((= A tartalmáról annyit, hogy jobb témát nem is választhattál volna elsőnek :) lenne pár ismerősöm akik azt mondanák hogy hát milyen depis egy story már ez...szerintem meg NEM épp ellenkezőleg, felnyithatja az emberek szemét, hogy vegyék észre, hogy nem csak az ő kis világocskájuk van mert pont az önfejűségük miatt, - hogy nem figyel a külvilágra - törnek össze emberek. -.- (: Remélem gondolkodsz azon, hogy a tehetségedből juttatsz az embereknek és nem hagyod abba a bloggerkedést! :D Csak gratulálni tudok így tovább!! <3 n.n
    Ui.: bocsi a regényért :$ :)
    Pusszi (=

    VálaszTörlés
  4. De aranyos vagy, köszönöm!! Nagyon örülök a véleményednek. Valószínűleg folyamatos történetbe már nem fogok belekezdeni, mert 1. egy idő után úgyis megunom (tapasztalatból mondom), 2. Annyi jó történet van, és egyszerűen már nem tudok egyedit alkotni, semmi ötletem nincsen. De ide nagy valószínűséggel fogok novellákat írni, ez sokkal közelebb áll hozzám, mint a folyamatos sztori. Amúgy semmi különleges nincsen abban, ahogyan írok, de azért köszönöm! Amúgy nagyon szívesen olvasnék én is tőled, kíváncsi vagyok, te hogyan írsz. :) A "kisregényről" pedig annyit, hogy nagyon szeretem, ha valaki hosszan kifejti a véleményét. Mégegyszer köszönöm! xx

    VálaszTörlés
  5. Igazán nincs mit! :D Elhiheted csak az igazat mondtam.(= Háát ami az én írásaimat illeti.. öhm..két szó: lusta vagyok.:| Elég sokszor jutott már eszembe story ötlet de nem kezdtem bele. Bár amikor volt energiám 1-2 történetet elkezdtem de feladtam. Szinte semmi képzelő erőm nincs :( alapsztorim viszont elég sok van. Szóóval szívesen és várom a következő novelládat!(:
    xxx

    VálaszTörlés
  6. Ismerős a szitu. :D
    És sokadjára is köszönöm! :)) <3

    VálaszTörlés